УКРАЇНСЬКА МОВА

Усі завдання виконуйте в Classroom.

Спочатку опрацюйте поданий нижче матеріалПерегляньте уважно відео.
1. Зайти в аккаунт google.
2. В сервісах google (справа вгорі дев'ять точок) відкрити Клас (Classroom).
3. Справа вгорі натиснути на + та вибрати "Присоединиться к курсу".
4. Введіть код курсу, який вам надано.
5. Після підключення до курсу виберіть вкладку "ЗАДАНИЯ".
6. Виберіть відповідне завдання та опрацюйте матеріали.
7. Роботу можна здати за допомогою кнопки "+ Добавить или создать".
8. Вибрати варіант здачі відповіді та натиснути  "СДАТЬ".

9. Якщо виникають питання, то їх можна задавати в коментарях під завданням.

відео    

 КОД - EX7OZDP

Таблиця успішності

27.04.20  Перегляньте відео. Прийменник. Помилки
Розкрийте  дужки, вставляючи, де  потрібно, прийменники.

Із  нагоди (ювілей), звернутися  на  (адрес), підприємство (?)виготовленню, секція (?) вивченню, сектор (?)(зв’язки), залежно (?) погоди, у (напрямок) міста, лишилось(?)  спадок, поїхати (?) справа, іти  (вулиця), проходити ( тінь), іти (поле), виключити (?) списки, (?) змозі, (?) походження, комісія  (?) спорту, глибина (Байкал), береги (Дунай), середина (луг), артист (балет), приступи  (кашель), склянка (чай), не  боюся (мороз), командир (батальйон).

04.05. пишемо контрольний диктант.   Посилання диктант.
Фото диктанту надішліть мені через 5 хвилин.

05.05.20.Тема. Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням. Використання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності.
Шановні учні. Опрацюйте матеріал підручника (С.  166), виконайте вправу 480 ( С. 169). Нові відомості про частину мови запишіть до особистого довідничка. Фото роботи в зошиті надішліть мені .

12.05.20. Тема. Сполучник.Розрізнення сполучників й однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники. Складання пам’ятки «Як відрізнити сполучники й однозвучні з ними інші частини мови з прийменниками та частками (проте – про те, зате
– за те, якби – як би та ін.)». Опрацюйте С. 176 підручника, перегляньте відео. Складіть  пам'ятку, запишіть у зошит та надішліть мені.
Напишіть диктант ( посилання вище).  як відрізнити

18.05.20.  Тема. Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та
словотворчі.Опрацюйте параграф 48 підручника ( С. 178-180 ), виконайте вправу 510 ( виписати частки, визначити групи); опрацюйте С. 230-231), прочитайте вправу 613, докладно перекажіть текст ( письмово - це контрольний переказ). Запишіть у зошити, фото надішліть мені. Не списуйте!

До 19.05.20. Тема. Правопис часток. Перегляньте відео. Необхідні відомості запишіть у довідничок.  написання    написання. Виконайте вправу 527, 533. Фото надішліть мені.

До 25.05.20. Тема. Правопис часток не і ні з різними частинами мови
(узагальнення). Складання проекту логотипа рідного міста (села, школи, класу) з використанням у його описі різних частин мови з часткою не і префіксом не. Фото логотипу надішліть мені.     вигук   написання частки не і ні    тест   Код доступу 3002269

До 26.05. 20. Тема. Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. Підготовка до контрольної роботи  відео. Перегляньте відео. Виконайте вправу 549, С. 193 підручника, повторіть параграфи 42-52, виконайте усно завдання на С. 196-197

До 29.05.20. Тема. Контрольна робота. Службові частини мови. Виконайте контрольну роботу  ( "На урок")  Код доступу 2615883 .
 До вересня повторіть матеріал за сьомий клас:  відео     відео. Необхідні відомості запишіть у довідник. Бажаю успіхів. Бережіть себе!


Немає коментарів:

Дописати коментар