Дорогі діти, карантин не є канікулами, навчання продовжуємо дистанційно!
Інформація щодо оцінок оновлена 01.06 о 16.00.
оцінки можна корегувати до 03.06
Шновні учні, я чекаю від вас виконання завдань, до кінця навчального року залишилося дуже мало часу.
УВАГА! Річна оцінка буде складатися з оцінки за 1 семестр, оцінки за 2 семестр,яка виставляється за період до 12.03 та підсумкової оцінки з дистанційного навчання Середній бал за трьома параметрами і є річною.
28.05.2020
Ось і настав наш останній урок в цьому навчальному році.
У кого є невиконанні завдання, чекаю їх виконання сьогодні до 20.00
Бажаю вам здорових та безпечних канікул!
Нехай відпочинок буде веселим і вдалим, нехай він подарує багато пригод, цікавих захоплень, розважальних забав та чудовий настрій.
21.05.2020
Тема уроку:Заходи профілактики
на державному і особистісному рівнях інфекційних захворювань: туберкульоз
1.
Прочитайте
параграф 30
2. Перегляньте відео
3. Запам’ятайте
Дорогі діти, карантин не є канікулами, навчання продовжуємо дистанційно!
Інформація щодо оцінок оновлена 01.06 о 16.00.
оцінки можна корегувати до 03.06
28.05.2020
2. Перегляньте відео
оцінки можна корегувати до 03.06
Шновні учні, я чекаю від вас виконання завдань, до кінця навчального року залишилося дуже мало часу.
УВАГА! Річна оцінка буде складатися з оцінки за 1 семестр, оцінки за 2 семестр,яка виставляється за період до 12.03 та підсумкової оцінки з дистанційного навчання Середній бал за трьома параметрами і є річною.28.05.2020
Ось і настав наш останній урок в цьому навчальному році.
У кого є невиконанні завдання, чекаю їх виконання сьогодні до 20.00
Бажаю вам здорових та безпечних канікул!
Нехай відпочинок буде веселим і вдалим, нехай він подарує багато пригод, цікавих захоплень, розважальних забав та чудовий настрій.
21.05.2020
Тема уроку:Заходи профілактики
на державному і особистісному рівнях інфекційних захворювань: туберкульоз
1.
Прочитайте
параграф 30
3. Запам’ятайте
14.05
Тема уроку:Заходи профілактики на державному і особистісному рівнях інфекційних захворювань; коронавірус
1 Перегляньте відео
Ця інформація може врятувати тобі життя.
2.Запам’ятайте
07.05
Тема уроку:Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції. Причини та наслідки стигматизації і дискримінації.
1.Прочитайте матеріал підручника, параграф 29.
Запам’ятайте: дискримінація– обмеження хворих на ВІЛ/СНІД у праві на отримання медичної допомоги, відмова у прийнятті у медичні заклади, проведенні хірургічних операцій, надання стоматологічних послуг, розголошення інформації;
· стигматизація– соціальна ізоляція хворих на ВІЛ/СНІД, неприйняття та уникання таких хворих, примусове тестування без їх згоди, насильство над людьми, які живуть з ВІЛ/СНІД. Стигма - це упереджене або яке принижує гідність ставлення до людини або групи людей, що призводить до знецінювання статусу цієї людини або групи людей в очах суспільства.
Конституція гарантує всім громадянам України рівні права. Законодавство держави захищає права інфікованих ВІЛ людей. Стигматизація та дискримінація ВІЛ-інфікованих заборонені та караються за законом. До ВІЛ-позитивних людей слід ставитися толерантно, визнавати та захищати їхні права.
2. Завдання.Подумайте чи можна вважати глузування дискримінацією та стигматизацією. Як спілкуватися з ВІЛ-позитивною людиною, щоб не порушувати її прав та не ризикувати власним здоров’ям?
За сьогоднішньою темою надсилати мені нічого не треба.
14.05
Тема уроку:Заходи профілактики на державному і особистісному рівнях інфекційних захворювань; коронавірус
1 Перегляньте відео
Ця інформація може врятувати тобі життя.
2.Запам’ятайте
07.05
Тема уроку:Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції. Причини та наслідки стигматизації і дискримінації.
1.Прочитайте матеріал підручника, параграф 29.
Запам’ятайте: дискримінація– обмеження хворих на ВІЛ/СНІД у праві на отримання медичної допомоги, відмова у прийнятті у медичні заклади, проведенні хірургічних операцій, надання стоматологічних послуг, розголошення інформації;
· стигматизація– соціальна ізоляція хворих на ВІЛ/СНІД, неприйняття та уникання таких хворих, примусове тестування без їх згоди, насильство над людьми, які живуть з ВІЛ/СНІД. Стигма - це упереджене або яке принижує гідність ставлення до людини або групи людей, що призводить до знецінювання статусу цієї людини або групи людей в очах суспільства.
Конституція гарантує всім громадянам України рівні права. Законодавство держави захищає права інфікованих ВІЛ людей. Стигматизація та дискримінація ВІЛ-інфікованих заборонені та караються за законом. До ВІЛ-позитивних людей слід ставитися толерантно, визнавати та захищати їхні права.
2. Завдання.Подумайте чи можна вважати глузування дискримінацією та стигматизацією. Як спілкуватися з ВІЛ-позитивною людиною, щоб не порушувати її прав та не ризикувати власним здоров’ям?
За сьогоднішньою темою надсилати мені нічого не треба.
30.04.2020
Тема уроку:Заходи профілактики на державному і особистісному рівнях інфекційних захворювань
1.Прочитайте матеріал підручника, параграф 28.
Запам’ятайте:
- ВІЛ — це вірус, який проникає в організм людини, руйнує її імунітет і спричиняє СНІД. ВІЛ-інфекція поширилася надто швидко і стала епідемією.
- На жаль, досі не вдалося розробити вакцину від ВІЛ. Тому найдієвішою профілактикою ВІЛ-інфекції є здоровий спосіб життя людини.
· - Особливістю поширення епідемії в Україні є те, що найбільше випадків захворювання реєструють серед тих, хто вживає ін’єкційні наркотики.
· -Варто пам’ятати, що після вживання навіть слабоалкогольного напою слабшає воля. У такому стані підлітка легше вмовити вжити наркотик.
2. Перевірте себе, як ви засвоїли тему виконавши тест 3
23.04.2020
Тема уроку: Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдженням наркотиків.
1.Прочитайте матеріал підручника, параграф 27
2. Перегляньте презентацію Наркотична залежність
3. Домашнє завдання, подумай над такими питаннями
Як вважаєш, чи може людина самостійно відмовитися від звички вживати наркотик?
Чому важливо вміти рішуче відмовитися від пропозиції вжити наркотик?
Шановні учні! Хто з вас не встиг зробити тести минулих уроків, зробіть їх за посиланнями Тест 2, Тест 1.
Доброго дня, шановні учні!
16.04.2020
Тема уроку: Профілактика захворювань,що набули соціального значення. Наслідки вживання наркотиків.
1.Прочитайте матеріал підручника, параграф 26
2. Перегляньте відео "Як працюють наркотики"
3. Перевірте себе, виконавши Тест 2
Тест можна виконати до 21.04
Бажаю успіхів!!!
09.04.2020
Тема уроку: Найближче оточення дитини. Вплив родини і друзів.
1.Прочитайте матеріал підручника, параграф 24
2. Подумайте, чи потрібно, на вашу думку, покращити стосунки між однокласниками вашого класу; чи є ваша компанія безпечною?
Вайбер 0666469295
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: lana220871lana@gmail.com
30.04.2020
Тема уроку:Заходи профілактики на державному і особистісному рівнях інфекційних захворювань
1.Прочитайте матеріал підручника, параграф 28.
Запам’ятайте:
- ВІЛ — це вірус, який проникає в організм людини, руйнує її імунітет і спричиняє СНІД. ВІЛ-інфекція поширилася надто швидко і стала епідемією.
- На жаль, досі не вдалося розробити вакцину від ВІЛ. Тому найдієвішою профілактикою ВІЛ-інфекції є здоровий спосіб життя людини.
· - Особливістю поширення епідемії в Україні є те, що найбільше випадків захворювання реєструють серед тих, хто вживає ін’єкційні наркотики.
· -Варто пам’ятати, що після вживання навіть слабоалкогольного напою слабшає воля. У такому стані підлітка легше вмовити вжити наркотик.
2. Перевірте себе, як ви засвоїли тему виконавши тест 3
23.04.2020
Тема уроку: Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдженням наркотиків.
1.Прочитайте матеріал підручника, параграф 27
2. Перегляньте презентацію Наркотична залежність
3. Домашнє завдання, подумай над такими питаннями
Як вважаєш, чи може людина самостійно відмовитися від звички вживати наркотик?
Чому важливо вміти рішуче відмовитися від пропозиції вжити наркотик?
Шановні учні! Хто з вас не встиг зробити тести минулих уроків, зробіть їх за посиланнями Тест 2, Тест 1.
Доброго дня, шановні учні!
16.04.2020
Тема уроку: Профілактика захворювань,що набули соціального значення. Наслідки вживання наркотиків.
1.Прочитайте матеріал підручника, параграф 26
2. Перегляньте відео "Як працюють наркотики"
3. Перевірте себе, виконавши Тест 2
Тест можна виконати до 21.04
Бажаю успіхів!!!
Тема уроку: Найближче оточення дитини. Вплив родини і друзів.
1.Прочитайте матеріал підручника, параграф 24
2. Подумайте, чи потрібно, на вашу думку, покращити стосунки між однокласниками вашого класу; чи є ваша компанія безпечною?
Вайбер 0666469295
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: lana220871lana@gmail.com
Немає коментарів:
Дописати коментар