Оцінки
виставлені на 27.05.
Шановні учні та
батьки!
Річна оцінка буде
виставлятися за такими критеріями:
1. Оцінка за 1 семестр
2. Оцінка за 2 семестр: середній
бал за двома тематичними (1 тематична до 12 березня та тематична за дистанційне
навчання).
3. Річна – середній бал
за два семестри.
Якщо за дистанцій
навчання «н/а», то за за ІІ семестр – оцінка по 1-й тематичній, а річна - (І с. + ІІ с. + 0) :3
Червоним кольором
оцінки можна виправити. Роботи
можна приносити до школи і залишати на І поверсі, або надсилати поштою.
Останній строк здати
роботи 4 червня, 5 червня роботи
прийматися не будуть і будуть остаточно виставлені підсумкові оцінки.
7Б
№
|
код
|
І семестр
|
Тематична
|
Дата
|
Тематична
|
ІІ семестр
|
Річна
|
||||||||
17.03
|
24.03
|
07.04
|
14.04
|
21.04
|
.28.04
|
5.05
|
12.05
|
.19.05
|
|||||||
1
|
Ф-15
|
11
|
11
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
11
|
7
|
2
|
М-31
|
10
|
10
|
|
|
11
|
|
|
|
12
|
|
|
6
|
8
|
6
|
3
|
С-20
|
9
|
9
|
|
|
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
|
|
|
|
4
|
К-8
|
8
|
8
|
|
|
|
|
+
|
+
|
+
|
+
|
|
|
|
|
5
|
П-11
|
10
|
10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
10
|
6
|
6
|
В-13
|
8
|
9
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
9
|
5
|
7
|
Ж-4
|
8
|
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
8
|
5
|
8
|
І-27
|
10
|
10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
10
|
6
|
9
|
О-1
|
8
|
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
8
|
5
|
10
|
А-9
|
12
|
10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
10
|
7
|
11
|
Д-22
|
8
|
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
8
|
5
|
12
|
Ч-16
|
10
|
10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
10
|
6
|
13
|
Б-8
|
11
|
11
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
11
|
7
|
14
|
Х-2
|
10
|
11
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
11
|
7
|
15
|
Г-23
|
8
|
10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
10
|
6
|
16
|
Н-7
|
12
|
12
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
12
|
8
|
17
|
Ш-3
|
9
|
11
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
11
|
6
|
18
|
З-28
|
8
|
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
8
|
5
|
19
|
Є-3
|
12
|
11
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
11
|
7
|
20
|
Р-21
|
7
|
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
8
|
5
|
21
|
Є-18
|
12
|
12
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
12
|
8
|
22
|
Й-17
|
10
|
10
|
|
|
|
|
+
|
+
|
|
|
|
4
|
7
|
8
|
23
|
Щ-12
|
8
|
7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
7
|
5
|
24
|
П-10
|
10
|
9
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
9
|
6
|
25
|
Л-6
|
9
|
10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
10
|
6
|
26
|
Я-28
|
10
|
11
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
11
|
7
|
27
|
Т-24
|
9
|
10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
10
|
6
|
28
|
Ю-30
|
12
|
12
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
12
|
8
|
29
|
І-35
|
12
|
12
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
12
|
8
|
30
|
У-33
|
10
|
9
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
9
|
6
|
26.05
Підсумковий урок.
Віртуальна екскурсія
ГАЛЕРЕЇ СВІТУ19.05.
Подорож до
музеїв.
Створити ескіз залів музею.
12.05.
Футуристичний дизайн – погляд в майбутнє.
Створити ескіз проекту «Транспорт».
05.05.
Дизайн
інтер’єру.
Інтер’єр української оселі
28.04.
Ландшафтний дизайн.
Створити макет парку «Сад моєї мрії»
Ландшафтний дизайн – це розробка та впровадження заходів щодо перетворення та оформлення земельної ділянки. Існує безліч рішень облаштування території земельної ділянки. Це і зведення альпійських гірок, і оформлення газонів і клумб, організація освітлення та поливу, включення малих архітектурних форм (скульптур, альтанок, містків, гойдалок), штучних водоймищ та багато іншого.
21.04.
Країна фестивалів.
Розробити макет головного роди фестивалю
(кубок, статуетку, сувенір)
Попередні
завдання
· Виконати дизайн-проект "Традиційні українські
народні мотиви у сучасній моді.
· Виконати начерки художнього моделювання зачіски для
створення індивідуального стилю людини.
· Дизайн інтер’єру. Виготовити великодні
композиції.
Немає коментарів:
Дописати коментар