Шановні учні 7-б класу! Вас вітає вчитель біології Башлак Тетяна Іванівна!
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: tatyanabashlak@gmail.com
Навчальні досягнення
Увага! Деяким учням річна оцінка змінена!!!
25.05.2020
Тема: Червона книга України.
15.05.2020.
Тема: Природоохоронні теріторії.
08.05.2020
Узагальнюємо матеріал : Організми і середовище існування.
04.05.2020
Тема: Вплив людини та її діяльності на екосистеми. Екологічна етика.
Шановні учні 7-б класу! Погано працюємо! я доставила оцінки ще у "Наші досягнення", але це дуже мало учнів( за роботу у зошиті та тести " На Урок".) Працюємо!!!
27.04.2020
Тема: Співіснування організмів в угрупованнях.
24.04.2020
17.04.2020
Навчальні досягнення
Увага! Деяким учням річна оцінка змінена!!!
25.05.2020
Шановні учні! Я чекаю ваших невиконаних робіт!
Оцінки будуть оновлені 25.05. після 15.00.
А
сьогодні віртуальні екскурсії: Поліський заповідник, Земля крейдяного
періоду ( білі гори під Сумами), види тварин, що зникають з України,
як їх врятувати!!!
22.05.2020 .
Узагальнення: Подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин, бактерій, грибів, тварин-свідчення єдності живої природи.
18.05.2020.
Узагальнення: Подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин, бактерій, грибів, тварин-свідчення єдності живої природи.
18.05.2020.
УВАГА! Річна
оцінка буде складатися з оцінки за 1 семестр, оцінки за 2 семестр,яка
виставляється за період до 12.03 та підсумкової оцінки з дистанційного
навчання Середній бал за трьома параметрами і є річною.
Якщо
немає змоги надсилати роботи електронною поштою,можете надати свої
роботи в зошиті або на інших паперових носіях ,залишивши їх у чергового
школи з 25.05 по 05.06 з 9.00 до 13.00 .
17.05. виставила оцінки за тести " На урок"- Ланцюги живлення.Екосистеми.
Тема: Червона книга України.
Подивитись
відеофрагмент, прочитати стор. 205( підручника) . Завдання: зробити
такий проект на тему: Червона книга України( для цього взяти лист А4 ,
написати тему, хто виконав, виписати всіх тварин, які є у
відеофрагменті, потім вибираємо 3 з перелічених тварин і робимо їх
опис, або щось цікаве про них; це буде як самостійна робота!!! Але я не
діждалась відповідей на" Актуалізацію знань" , є така колонка, виставлю
0, це буде враховано при виставленні семестрової і річної, домовлялися -
робити всі завдання вчасно!! не вистачає часу???!!!
Шановні діти я сьогодні ( 12.05) виставляю оцінки за актуалізацію знань-"А", роботу в зошиті та тести "На урок". Зауваження: тести деякі учні проходили декілька раз( не можна, ставлю середню, я попереджала і підписуйте вірно прізвище), виставляю оцінки раз на тиждень, так що хто не зробив ще тести, оцінка буде виставлена пізніше!!!
відкривши посилання
join.naurok.ua (Для тих, хто не пройшов тест, виконати до 18.05.до 15 годин).
Код доступу 886700
використати цей код, відкривши посилання
join.naurok.ua (Для тих, хто не пройшов тест, виконати до 18.05.до 15 годин).
15.05.2020.
Тема: Природоохоронні теріторії.
Шановні, чому немає відповіді на "Актуалізацію опорних знань?"Що ставити? надіслали тільки 3 учні, а решта?
Чекаю до 15.05.до 15 годин.
На
стор.61 виконати 8 завдання ( деякі учні уже зробили, хоча я ще не
задавала), виписати що таке : заказники, зоопарки, регіональні
ландшафтні парки, виписати заповідники Сумщини!!!Читаємо п. 53.
08.05.2020
Узагальнюємо матеріал : Організми і середовище існування.
Діти, закріплюємо матеріал , виконуємо тести " На Урок" , виконати до 15.05. до 11 годин
Код доступу 866505
використати цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua
відкривши посилання join.naurok.ua
04.05.2020
Тема: Вплив людини та її діяльності на екосистеми. Екологічна етика.
Шановні учні 7-б класу! Погано працюємо! я доставила оцінки ще у "Наші досягнення", але це дуже мало учнів( за роботу у зошиті та тести " На Урок".) Працюємо!!!
Записуємо дату на стор. 60 ( зошита)та запишемо що таке екологічна етика.
Екологічна етика-галузь знань, які об єднують різні дисципліни й займаються моральними та духовними аспектами ставлення людини до природи.
Розглядаємо
слайди, читаємо п. 52, відповідаємо на аркуші та відсилаємо на
перевірку " Актуалізація опорних знань учнів" .
27.04.2020
Тема: Співіснування організмів в угрупованнях.
Шановні
діти! Ви отрималт оцінки успішності, не хвилюйтесь, якщо щось не так!
Працюйте і все буде гаразд! Прошу вас не надсилати відповіді у вихідні
дні! Працюємо за розкладом! Поки що не відсилайте роботу в зошитах, буде
інша форма роботи! Хто не працював, підключайтесь! Але минулих завдань
уже не робіть, виконуйте все за програмою і розкладом, а то К.Р. будете
відсилати до 1 червня!
Отже, розглядаємо тему:
Записуємо дату на стор.58 (зошита) , на сторінках 58-59 записуємо акуратно, щоб все помістилось: що таке конкуренція, хижацтво, паразитизм, коменсалізм, мутуалізм, алелопатія
Допоміжний
матеріал у вас є, роздивляємось і конспектуємо ( в підручнику цього
матеріалу немає, тому вивчаємо за допомогою допоміжного матеріалу тут.)
Тема: Ланцюги живлення. Кругообіг речовин і потік енергії в екосистемі.
Записуємо дату на стор. зошита 58, читаємо п. 51, розглядаємо ілюстрації, виписуємо в зошит:
ланцюг живлення, колообіг речовин, продуценти (виробники), консументи ( споживачі), редуценти ( руйнівники, деструктори).
ПРОДУЦЕНТИ-РОСЛИНИ, АБО ВИРОБНИКИ, ЩО УТВОРЮЮТЬ ОРГАНІЧНІ РЕЧОВИНИ ЗА РАХУНОК ФОТОСИНТЕЗУ; КОНСУМЕНТИ- ТВАРИНИ, АБО СПОЖИВАЧІ, ЯКІ СПОЖИВАЮТЬ ГОТОВІ ОРГАНІЧНІ СПОЛУКИ. БУВАЮТЬ КОНСУМЕНТИ 1, 2, 3 ПОРЯДКУ; РЕДУЦЕНТИ- АБО РУЙНІВНИКИ, ЯКІ РУЙНУЮЬ, РОЗКЛАДАЮТЬ ОРГАНІЧНІ РЕЧОВИНИ ДО НЕОРГАНІЧНИХ, ЦЕ ГРИБИ, МІКРООРГАНІЗМИ, ДЕЯКІ КОМАХИ, ЧЕРВИ.
17.04.2020
Тема: Організми і середовище існування.
Поняття про екосистему та чинники середовища
Діти, контрольну здали:Олбок-11б, Шинко-11, Швабська-10, Черненко-8, все, де решта?
Відкриваємо зошит стор.58, записуємо дату.
Записуємо в зошит :
Популяція----
Екосистема----
Чинники середовища---
Абіотичні---, біотичні-----, антропічні----
Немає коментарів:
Дописати коментар